||Just Katy Perry||

||Just Katy Perry||

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 51593
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



شهریاری: با اقتدار بازی‌کردن نقطه قوت استقلال است/ با 10 امتیاز از گروه خود صعود می‌کنیم

 

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی است و در بدترین شرایط همیشه خودمان را جمع و با اقتدار بازی کردیم که همین با اقتدار بازی کردن نقطه قوت ماست.

احمد شهریاری در خصوص پیروزی استقلال مقابل الجزیره امارات گفت: خوشبختانه مجموعه تیمی خوبی داریم و بازیکنان به شرایط خوبی رسیده‌اند و با اضافه شدن آندرانیک تیموریان هم روند ما بهتر شده و او نشان داد که چه بازیکن تأثیرگذاری است. ما در این بازی مستحق برد بودیم و دست کادر فنی و به شخصه آقای قلعه‌نویی درد نکند چرا که نشان داد بهترین مربی ایران است و با تعویض‌هایی که در بازی با الجزیره کرد برد را برای استقلال به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: ما با این بازی و با این برد به کورس بازگشتیم و برخلاف بازی‌های رفت که دچار حادثه می‌شدیم و می‌باختیم حالا آمده‌ایم تا نتایج را جبران کنیم. در قدم اول الجزیره را بردیم و بعد در بازی رودرو در عربستان الشباب را می‌بریم و سپس الریان را شکست خواهیم داد تا با 10 امتیاز از گروهمان صعود کنیم.

شهریاری افزود: برای قدردانی از کار بازیکنان هم 20 درصد جریمه باخت نفت را برداشتیم و اگر از گروهمان صعود کنیم با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود پاداش خوبی را برای بازیکنان در نظر خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: اینگونه هم نیست که بگوییم به بازیکنان پرداختی نداشتیم و فقط شاید تفاوتی بین پرداختی‌ها بوده که باعث اعتراض بازیکنان شده بود که این موضوع هم جبران می‌شود و همانطور که در سال‌های گذشته بازیکنان پول‌هایشان را گرفتند امسال هم این بازیکنان به مطالباتشان می‌رسند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد دیدار فردای این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: این بازی فینال ما در لیگ برتر است. تیم فولاد مجموعه خوبی دارد و از مربی فهیمی هم برخوردار است اما استقلال همیشه تیم بزرگی است و در بدترین شرایط همیشه خودمان را جمع کردیم و با اقتدار بازی کردیم. همین با اقتدار بازی کردن نقطه قوت ماست و با برد مقابل الجزیره به خودباوری رسیده‌ایم . فولاد البته در زمین خودش بازی می‌کند اما با احترام به این تیم و هوادارانش خوزستان متعلق به استقلال است و همیشه خوزستانی ها یاور استقلال بودند و از آنها می‌خواهیم که فردا از ما حمایت کنند و در نهایت هم هر تیمی که حقش بود برنده بازی شود.

شهریاری در پایان در خصوص اینکه اگر استقلال نتواند در لیگ برتر سهمیه آسیایی بگیرد و از لیگ قهرمانان آسیا هم حذف شود وضعیت این باشگاه چه خواهد شد، افزود: در قدم اول باید سهمیه آسیایی‌مان را حفظ کنیم البته ما ریزش بازیکن به دلیل ترانسفر و مصدومیت داشته‌ایم که بازیکنان جوان‌تر هم نتوانستند راندمان کاری‌شان را به خوبی نشان دهند اما این مسائل و روند طبیعی است و اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد و ما خودمان را برای سال آینده آماده می‌کنیم چرا که کادر فنی و مدیریت باشگاه به جوانگرایی در تیم اعتقاد دارد و بعد از جام جهانی تعدادی بازیکن جوان به تیم اضافه می‌شوند.

حقیقی: مشکلم با پیام را مثل دو برادر حل کردیم/بازیکنان پرسپولیس با غیرت جواب بی‌مهری‌ها را دادند

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مشکلم را با پیام صادقیان مثل دو برادر حل کردم.

رضا حقیقی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل داماش اظهار داشت: پس از تمرینات خوب و منظمی که پشت سر گذاشتیم شرایط بسیار خوبی برای بازی با داماش داشتیم و خوشبختانه خودمان را آماده کردیم تا در یک بازی سخت و حساس مقابل داماش به میدان برویم.

وی افزود: پرسپولیس و داماش با توجه به حساسیت جدول بی‌انگیزه نبودند چون پرسپولیس برای قهرمانی می جنگید و داماش هم دوست نداشت با باخت مقابل پرسپولیس در معرض خطر باشد.

حقیقی ادامه داد: همین موضوع باعث شد بازی بسیار سخت و درگیرانه باشد اما ما دوست نداشتیم عید هودارانمان را خراب کنیم به همین دلیل با تلاش بیشتر به پیروزی رسیدیم.

حقیقی در مورد آشتی با صادقیان و بوسیدن پیشانی او نیز گفت: من مشکلم با پیام را مثل دو برادر حل کردیم. من با پیام مشکلی ندارم اما مسئله کوچکی پیش آمد که آن هم به دلیل اشاره‌های بیش از حد روی بازیکنان است. پیام جز بهترین دوستان و رفیق‌های من است و من اهل فیلم یا سریال بازی کردن نیستم که بخواهم این موضوع را فقط در مصاحبه‌ها و رسانه‌ها بگویم چون این یک واقعیت است.

وی افزود: مطمئن باشید دیگر از این حرکات تکرار نخواهد شد و شاهد اینگونه صحنه‌ها نخواهید بود بالاخره ما هم از آن اتفاقات ناراحت هستیم اما الان با پیام سعی می‌کنیم با موفقیت پرسپولیس این موضوع را از دل هواداران دربیاوریم.

حقیقی در مورد دو بازی آینده پرسپولیس گفت: کار ما خیلی سخت است. باید در دو بازی باقی مانده به 6 امتیاز فکر کنیم. من خیلی خوشبینم مخصوصا با همدلی که در بین بچه‌ها با نداری‌ها پیش آمده. ما همه می‌خواهیم فقط به هواداران بگوییم به عشق آنها همه کار می‌کنیم و ای کاش همین مسئولین بیشتر به فکر این تیم و کادر فنی‌اش بودند.

هافبک قرمزپوشان درباره خبری مبنی بر اینکه کمیته انضباطی در پرونده جدایی‌اش در انتهای فصل حق را به باشگاه داده گفت: من و رویانیان مرد و مردانه نشستیم و با هم توافق کردیم. به این مسائل کاری ندارم و فعلا فقط به دو بازی آینده فکر می‌کنم بعدا همه چیز مشخص می‌شود . الان هیچ چیز از پیروزی در دو بازی آینده و رفتن به آسیا برایم وجود ندارد و به همین دلیل تمرکزم را به مسئله دیگر مشغول نمی‌کنم.

حقیقی درباره بدقولی مسئولان باشگاه به بازیکنان نیز گفت: این مسئله طبیعی شده 13 روز بچه‌ها چشم انتظار بودند نمی‌دانم دیگر باید چه حرفی زد اما دست بچه‌ها درد نکند که با غیرت جواب بی‌مهری‌ها را می‌دهند. شاید اگر کسانی دیگر جای ما بودند اتفاقات دیگری می‌افتاد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مگر داماشی‌ها مثل شما پول نگرفته‌اند گفت: ما را با هیچ تیمی مقایسه نکنید. ما پرسپولیس هستیم و وقتی که در ورزشگاه آزادی به یک مساوی می‌رسیم مردم یک صدا ناراضی هستند پس ما را مقایسه نکنید. هواداران به خوبی از مشکلات تیم باخبرند و نیازی نیست بخواهیم درباره آن بیشتر حرف بزنیم.

هافبک قزمزپوشان درباره احتمال اعتراضش به رای کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مبنی بر کسر 15 درصد از قراردادش گفت: اول از اینکه از پول خبری نیست تا 15 درصد از قرارداد ما کسر شود اما مثل اینکه بندی وجود دارد که اگر دایی از ما رضایت داشته باشد این موضوع منتفی می‌شو.د من هم همیشه به دنبال جلب رضایت علی آقا بودم به هر حال همه چیز برای من اهمیتی ندارد به جز موفقیت در دو بازی آینده و گرفتن جام قهرمانی در سال 93. این آرزوی فوتبالی من است البته باید این را اعلام کنم که امیدوارم همه بازی‌ها با انصاف و در فضایی سالم برگزار شود تا حق به حقدار برسد. ما مطمئنیم که هیچ تیمی نمی‌خواهد از شرایط خود در لیگ برتر با بازی‌های ضعیف را زیر سوال ببرد و همه با تمام وجود به میدان خواهند رفت.

3 بازیکن از مس کرمان جدا شدند

 

سه بازیکن از تیم مس کرمان کنار گذاشته شدند.

باشگاه مس کرمان سه بازیکن خود را پیش از پایان فصل کنار گذاشت.

حسن رودباریان دروازه‌بان به دلیل انضباطی و غیبت غیرموجه در اردوی تیم، جونیور بازیکن برزیلی و فایف بازیکن خارجی از سوی کادر فنی تیم در اختیار باشگاه قرار داده شدند و باشگاه نیز با این سه بازیکن تسویه حساب کرد.

مس کرمان اکنون در رده آخر جدول لیگ برتر است و امیدهای کمی برای بقا دارد. مس کرمان روز یکشنبه در هفته بیست و نهم لیگ برتر میزبان صبای قم است.

عالیشاه: پرسپولیسی‌ها برای نتیجه ‌گرفتن استقلال دعا کنند/ راه‌آهنی‌ها به من نامهربانی کردند

 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باید دعا کنند استقلال مقابل فولاد نتیجه بگیرد و ما هم دو بازی آینده را ببریم.

امید عالیشاه در خصوص شرایط پرسپولیس در دو بازی آینده اظهار داشت: ما باید با توجه به پیروزی روحیه‌بخشی که مقابل داماش داشتیم ابتدا کار خودمان را انجام دهیم و سپس بازی تیم‌های دیگر برایمان مهم باشد. من فکر می‌کردم با برد داماش 80 درصد از راه قهرمانی را رفتیم ولی با توجه به نتایج تیم‌های دیگر و مخصوصا فولاد مقابل تراکتورسازی به نظرم باید به دنبال اتفاقات دیگر در بازی‌های روز یکشنبه باشیم.

وی افزود: به نظرم همه پرسپولیسی‌ها باید دعا کنند تا استقلال بتواند مقابل فولاد به نتیجه خوب برسد البته این موضوع در گرو این است که ما بتوانیم 6 امتیاز بازی آینده را بگیریم و به هدفمان برسیم.

عالیشاه در مورد گلی که به داماش زد و داور آن را مردود اعلام کرد گفت: به نظرم آن گل آفساید نبود و همه چیز را به نظر کارشناسان می‌سپارم.

عالیشاه در مورد مشکلات مالی قرمزپوشان نیز گفت: امیدوارم این مشکلات حل شود چون بچه‌های ما خیلی وقت است که مشکل دارند. امیدوارم که در این چند روز خبرهایی بشود و این بچه‌ها هم بتوانند با خیال راحت کار خود را دنبال کنند.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ سوالی که چند درصد فکر می‌کنید قهرمان شوید گفت: حساسیت بازی‌ها برای ما و فولاد و برخی تیم‌ها یکسان است. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و امیدوار باشیم. نمی‌شود درصد مشخص کرد و پیش‌بینی کنیم باید ببریم و چشم انتظار نتایج تیم‌های دیگر باشیم.

وی در پایان درباره بازی با راه‌آهن نیز گفت: دوست ندارم در مورد راه‌آهن حرف بزنم فقط خیلی خوشحالم که این تیم به لیگ یک سقوط نمی‌کند. این را بدانید مسئولان این تیم یکسری نامهربانی به من کردند که به نظرم درست نبود اما ما باید در دو بازی آینده فقط به برد فکر کنیم همین و بس.

 

68 روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل/ بهترین گلزنان مشترک آلمان

 

دو بازیکن با به ثمر رساندن ۶۸ گل، بهترین گلزنان ملی فوتبال آلمان محسوب می‌شوند.
سایت فیفا به بهانه برگزاری جام جهانی 2014 برزیل هر روز اخبار جالب توجهی را در ارتباط با روزهای باقی مانده تا این رویداد، منتشر می‌کند.

بر همین اساس و در فاصله 68 روز تا برگزاری جام جهانی برزیل به تعداد گل‌های دو گلزن مطرح فوتبال آلمان یعنی گرد مولر و میروسلاو کلوزه که به طور مشترک با زدن 68 گل بهترین گلزنان ملی ژرمن‌ها نیز به شمار می‌روند، اشاره شده است.

کلوزه این تعداد گل را در 131 دیدار ملی به ثمر رسانده در حالی که گرد مولر همین تعداد گل را در 62 بازی زده است.

البته کلوزه در پی این هدف است که امسال با گلزنی در برزیل به دو هدف دست پیدا کند؛ اول کسب عنوان برترین گلزن ملی آلمان و دوم پشت سر گذاشتن رونالدو در تعداد گل‌های رقابت‌های ادوار جام‌جهانی.

کی‌روش فردا به ایران برمی‌گردد

 

سرمربی تیم ملی ایران که برای تماشای دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا راهی امارات شده بود، صبح فردا به کشورمان بازخواهد گشت.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان که برای تماشای دیدار تیم‌های استقلال و الجزیره و همچنین سپاهان و الاهلی از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به امارات سفر کرده بود، صبح فردا به سفر خود پایان داده و به ایران بازخواهد گشت.

عابدینی: در لیگ یک تبانی وجود دارد/ داماش سقوط نمی‌کند

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: با وجود همه تلاش‌های تاج و بهروان در لیگ یک هنوز تبانی رخ می‌دهد.

امیر عابدینی در مورد وضعیت داماش گیلان گفت: استانداری و شهرداری 200 میلیون تومان به داماش کمک کردند و این پول را بین بازیکنان تقسیم کرده‌ایم و وضعیت ما اینگونه است. اگر مسایل و مشکلات گروه امیر منصور آریا حل شود داماش هم مشکلاتش حل خواهد شد اما در غیر این صورت باید داماش را به استان گیلان و هیات فوتبال واگذار کنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد دیدار حساس با ذوب آهن گفت: این مسابقه بسیار حساس است و بین صفر و 100 امتیاز دارد. داماش امتیازها را در جاهای دیگر از دست داد. 7 شکست متوالی و یک مساوی تیم را اذیت می‌کند. با این حال من معتقدم داماش مقابل ذوب آهن وا نمی‌دهد. من مطئنم داماش در لیگ برتر می‌ماند و سقوط نمی‌کند.

عابدینی در مورد اینکه داماش می‌تواند مثل بازی رفت با 5 گل ذوب آهن را شکست بدهد، گفت: خیر، آن نتیجه یک حادثه بود.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم گفت: بعید است حالا حالا بتوانند در مورد استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کنند. قبل از عید هم گفتند که پرسپولیس واگذار می‌شود و همان زمان هم من گفتم چنین کاری انجام نمی‌گیرد.

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری دارد، گفت: فولاد شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و بعد از آن پرسپولیس شانس قهرمانی دارد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد وضعیت لیگ دسته اول فوتبال گفت: من هنوز معتقدم که در لیگ یک تبانی رخ می‌دهد. وقتی یک مسابقه پخش مستقیم نمی‌شود و در آن بازی هر اتفاق سوء داوری رخ می‌دهد معنایش چیست؟ این اتفاق‌ها در حالی رخ می‌دهد که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ ، بهروان رئیس کمیته مسابقات تلاش زیادی می‌کنند و واقعا کار می‌کنند و زحمت می‌کشند. حتی خود حسین عسگری بر لیگ دسته اول نظارت دارد اما با وجود همه تلاش‌ها هنوز اتفاق‌های ناخوشایندی در لیگ یک رخ می‌دهد.

وی تصریح کرد: در دیدار آلومینیوم هرمزگان و پارسه بازی پخش مستقیم نشد و اتفاق‌های مشکوک داوری در این بازی رخ داد. یک بازیکن به نفع آلومینیوم اخراج شد. در آن بازی داور به کنار خط می‌آید و از کمک داور می‌پرسد که بازی پخش مستقیم نمی‌شود؟ البته داور فکر می‌کند چون بازی پخش مستقیم نشده ، فیلمبرداری هم نشده بوده است. در حالیکه فیلم آن مسابقه موجود است.

پیشنهاد عسگری به مسئولان فوتبال/ به فیفا نامه بزنید و بگویید تا داور نمرده باید قضاوت کند

 

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون گفت: من پیشنهاد می‌کنم مسئولان فوتبال ما به فیفا نامه بزنند و بگویند تا داور را نکشته‌اند باید به قضاوتش در بازی‌ها ادامه دهد.

حسین عسگری درباره اتفاقات بازی تیم‌های ابومسلم و آلومینیوم هرمزگان در مسابقات دسته اول فوتبال ایران اظهار داشت: با وجود همه کارشناسی‌هایی که علیه داور آن مسابقه می‌شود باید بگویم که مهدی سیدعلی داور دیدار ابومسلم و آلومینیوم هرمزگان قضاوت خوبی از خود نشان داد. متأسفانه در چند روز اخیر از خانواده داوری، اهالی فوتبال و حتی توسط مسئولان فدراسیون فوتبال نیز به داور مسابقه حمله شده است. من قویا اعلام می‌کنم که داور به درستی وظایفش را در دیدار تیم‌های ابومسلم و آلومینیوم هرمزگان انجام داد. آقای علی خسروی که از کارشناسان داوری محسوب می‌شود در برنامه تلویزیونی برای تحلیل این دیدار دم از مدیریت داور در جریان مسابقه می‌زند. آقای خسروی؛ شما که در کلاس‌های داوری تدریس می‌کنید آیا غیر از این است که تمرکز به عنوان یک رکن اساسی برای داور محسوب می‌شود؟ داوری که مجروح شده تمرکزش را از کجا بیاورد؟ تمرکزش به جان و امنیت جانی‌اش مربوط می‌شود و زمانی که به او حمله می‌شود دیگر قادر نیست که تمرکز لازم را برای قضاوت داشته باشد.

رئیس دپارتمان داوری تأکید کرد: قانون 5 داوری می‌گوید داوران چنانچه دخالت عوامل بیرونی در یک مسابقه وجود داشته باشد اختیار دارد که بازی را به تعویق و یا حتی تعطیل کند. حالا من از شما سؤال می‌کنم مسابقه‌‌ای که چند بار به خاطر فحاشی قطع شده و داوری که چند بار مجروح شده است چطور می‌تواند به داوری ادامه دهد. قانون 12 داوری نیز می‌گوید چنانچه بازیکنی کلمات زشت و یا توهین‌آمیز در زمین مسابقه بگوید داور باید با شنیدن این فحاشی‌ها او را از زمین اخراج کند. حالا سیدعلی داور این دیدار این فحاشی و توهین‌ها را شنیده و بازیکن متخلف را اخراج کرده است. آیا او گناهی کرده است؟

وی افزود: این مدیریتی که آقایان دم از آن می‌زنند زمانی حاصل می‌شود که داور امنیت جانی در محل مسابقه داشته باشد. حالا این داوری که امنیت نسبی هم نداشته چه کار باید می‌کرد؟ شما نگاه کنید فریکس یک داور بین‌المللی است اما در جریان مسابقه فقط یک سکه به سوی او پرتاب می‌شود، او به راحتی و با استناد به قانون داوری بازی را تعطیل کرد. من قبول دارم که ابومسلم یک تیم ریشه‌دار است اما از افتخاراتش 10 سالی است که گذشته و هنوز معلوم نیست که چه کسی مالک این باشگاه است. آنها مشکلات مالی فراوانی دارند. برای انجام سفرهایشان و گرفتن هتل مشکلات زیادی برای تأمین بودجه دارند و تیمی است که 17 بازیکن اصلی آن از این تیم رفته‌اند پس حالا که چنین مشکلاتی دارد بدون شک این مسائل از طریق مدیریت این تیم به داخل زمین انتقال داده می‌شود.

عسگری گفت: خداداد عزیزی بارها رفتارهای تندی با داوران داشته و به آنها توهین کرده است و این موضوع هم امری عادی شده و این باشگاه نیز متأسفانه مشکلاتی در جریان برخی مسابقات داشته. من متأسفم در حالی که کمیته انضباطی تصمیم گرفته بود بازی ابومسلم و آلومینیوم هرمزگان بدون تماشاگر برگزار شود به یکباره این حکم لغو می‌شود و بازی با تماشاگر در ورزشگاه انجام می‌گیرد. واقعا چه می‌شود که به یک‌باره ابومسلم را می‌بخشند؟ من حالا یک پیشنهاد دارم، پیشنهادی که می‌تواند برای مسئولان ما کارآمد باشد. از آنها می‌خواهم که به فیفا نامه بزنند و بگویند تا زمانی که داور را نکشتند وی باید به قضاوتش ادامه دهد.

رئیس دپارتمان داوری خاطر نشان کرد: پس از اتفاقات این دیدار من خیلی صریح با داور مسابقه صحبت کردم او مجروح شده بود و چند بخیه به بدنش خورده بود. ناظر بازی آقای میرزابیگی بود، یکی از باتجربه‌های حوزه داوری که همه تصمیمات داور مسابقه را مورد تأیید قرار داد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اتفاقات هفته اخیر برای داوری‌های لیگ دسته اول شائبه‌های زیادی ایجاد شده است، گفت: بله این شائبه‌ها وجود داشت و شاید به همین دلیل بود که ما تصمیم گرفتیم سید علی که 5 سال تجربه داوری در لیگ برتر دارد را به این مسابقه دسته اول بفرستیم و هیچ مشکلی هم قضاوتش نداشته است. همه فحاشی‌ها و توهین‌ها را شنیده‌اند اما حرف من این است با این مدیریت نمی‌توان داوری کرد و مسابقه‌ای برگزار کرد. اگر برخورد نمی‌شود بهتر است که این فوتبال را تعطیل کنیم یا پیشنهاد بدهیم که داورها حق ندارند وظایف‌شان را در زمین انجام دهند. مشکل یک چیز است ما داوران را به عنوان سرباز به داخل زمین می‌فرستیم بدون اینکه به آنها اسلحه‌ای داده شود.

عسگری در پاسخ به این سؤال که مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی نیز با توجه به گرفتن دو پنالتی برای نماینده اهواز شبهه برانگیز شده، اظهار داشت: مگر برای تیم‌های دیگر چنین اشتباهاتی رخ نداده، من چند فیلم بازی می‌آورم که به ضرر فولاد پنالتی گرفتند. شما ال‌کلاسیکو را دیدید، در جریان مسابقه داور بازی 3 پنالتی برای بارسلونا و رئال مادرید گرفت، یک پنالتی که کاملا بیرون از محوطه 18 قدم بود، آیا اتفاقی افتاد؟ پس اشتباه بخشی از کار داوری است.

رئیس دپارتمان داوری خبر داد : داوران جام جهانی نیز در شرایط خوبی قرار دارند. آنها 8 روز پیش در سوئیس تست پزشکی دادند و احتمال دارد که قبل از سفر به برزیل یک تست دیگر نیز بدهند.

مدافع پرسپولیس به کمیته انضباطی دعوت شد

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصاحبه علیه مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی دعوت شد.
مهرداد پولادی جزو یکی از بازیکنانی است که امسال به خاطر مصدومیت هیچ پولی از پرسپولیسی‌ها نگرفته و حتی از فصل قبل هم از این باشگاه طلبکار است. پولادی به دلیل مصاحبه علیه مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دعوت شد.

بیانی: قهرمانی می‌خواهیم باید فولاد را ببریم/ برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس

 

آنالیزور باشگاه استقلال گفت:ما اگر بخواهیم قهرمان شویم که می‌خواهیم باید فولاد را ببریم.

شاهرخ بیانی در خصوص شرایط استقلال پس از برد مقابل الجزیره امارات گفت: این برد از نظر روحی کمک بزرگی به ما کرد و بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند. الجزیره تیم خوبی بود اما هم ما خوب بازی کردیم و هم شانس با ما یار بود چراکه در بازی با الجزیره روز رحمتی بود و توپ‌های خوبی گرفتیم. این برد برای بازی با فولاد به ما کمک زیادی کرد.

وی در مورد ضعف بازیکنان استقلال در حفظ توپ در بازی با الجزیره تاکید کرد: این انتقاد را قبول دارم اما این را در نظر بگیرید که ما تغییراتی در ترکیبمان داشتیم به طوری که ساموئل در دفاع بازی می‌کرد و هاشم بیگ‌زاده دفاع راست شده بود و به خاطر این تحولات زمان می‌برد تا تیم شکل بگیرد البته این را هم در نظر داشته باشید که چند بازیکن خوب ما از ما جدا شدند و بازیکنان آسیب‌دیده هم داشته و داریم. من باید بگویم که بازیکنان استقلال غیرتمند هستند که با این شرایط بازی می‌کنند و بی‌غیرت نیستند.

آنالیزور باشگاه استقلال در مورد دیدار مقابل فولاد خوزستان که فردا برگزار می‌شود هم اظهار داشت: ما اگر بخواهیم قهرمان شویم که می‌خواهیم باید فولاد را ببریم چراکه امسال سال سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و نمی‌خواهیم که خستگی در تن بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باقی بماند.

وی ادامه داد: فولاد تیم خوب، یکدست و دونده‌ای است. برد مقابل الجزیره هم ما را از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داده است و بازیکنان شرایط را درک کرده‌اند. همه می‌گفتند ما مقابل الجزیره کار سختی داریم اما این تیم را بردیم. بازیکنان باید باهوش باشند و از لحظه‌ها استفاده کنند چراکه فوتبال سخت نیست و این ما هستیم که آن را سخت می‌کنیم.

بیانی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید با برد مقابل فولاد به پرسپولیس کمک بزرگی می‌کنید گفت: ما به هیچ تیمی فکر نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم دو بازی آینده‌مان را ببریم تا پایان آبرومندی داشته باشیم. این بازی برای ما فینال است و فقط برای خودمان بازی می‌کنیم البته جا دارد که از دکتر نوروزی هم تشکر کنم که مصدومان ما را به موقع برای بازی‌ها می‌رساند و در پایان صحبت‌هایم امیدوارم که کی‌روش رحمتی را به تیم ملی دعوت کند چراکه در امارات خود او از نزدیک دید که رحمتی چقدر گلر کامل و بی‌نقصی است و دعوت او به تیم ملی برای تیم ملی و کی‌روش خوب است.

آقای سالارکیا برگرد به همان کار قبلی‌‌ات/خدا را شکر که مسئولان پیدایشان شد

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دعوت به کمیته انضباطی گفت: آقای سالارکیا بهتر است قبلا مشغول هر کاری بودی به همان شغل قبلی‌ات برگردی.
خبرگزاری فارس: آقای سالارکیا برگرد به همان کار قبلی‌‌ات/خدا را شکر که مسئولان پیدایشان شد

مهرداد پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به دعوتش به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بابت مصاحبه علیه مسئولان باشگاه گفت: من حرفی علیه کسی نزدم فقط درباره قول و قرار آقایان که داده بودند حرف زدم اما شما آقای سالارکیا که من را به کمیته انضباطی دعوت کرده‌ای باید به شما بگویم بهتر است به همان کاری که قبلا مشغول آن بودی برگردی. به نظرم اینطور بهتر است.

وی افزود: قرارداد یکساله‌تان با باشگاه تمام شده و حقوق‌تان را فکر کنم کامل گرفته باشید پس حق دارید از مشکلات بازیکنان که سیزده روز چشم‌شان به در درفشی‌فر خشک شد فکر نکنید و اینطور راحت حرف بزنید.

پولادی ادامه داد: تا کی باید دایی سنگ صبور بچه ها باشد و همه مشکلات را به او بگویند؟ تا کی باید هیچ کسی به مشکلات ریز و درشت بچه‌ها رسیدگی نکند؟ به نظر من این آقایان با این حرفهایشان به دنبال فرار از واقعیت هستند و جا دارد همین جا به این عزیزان بگویم که به جای دعوت من به کمیته انضباطی به دنبال پرداخت طلبم باشد و در برخی مسائل دخالت نکند. اینطور بهتر است.

پولادی در پایان خاطرنشان کرد: من هیچ وقت قصد بی‌ادبی به هیچ کس را ندارم اما واقعیت این است که بچه‌ها که به خاطر وعده و وعیدها شرمنده خانواده‌هایشان شدند و این را باید آقایان بدانند. خدا را شکر می‌کنم که مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از این صحبت من پیدایشان شد تا به درد بچه‌ها برسند.

قضاوت حق‌وردی برای پرسپولیس و فغانی برای استقلال

 

اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام شد.
اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام شد.

فولاد خوزستان - استقلال تهران، ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه غدیر اهواز

علیرضا فغانی – محمدرضا ابوالفضلی – محمدرضا منصوری – رضا کرمانشاهی – ناظر: سعید بطحایی

ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان، ساعت17 و 30 دقیقه، ورزشگاه تختی بندرانزلی

جمشید دانش مهر – رحیم شاهین – مهدی الوندی – پیام حیدری – ناظر: داود رفعتی

تراکتورسازی تبریز- استقلال خوزستان،‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

مهدی سیدعلی – مجید ویشگاهی – حمید غمزه – حمید حاج ملک – ناظر: نادر جعفری

نفت تهران - گسترش فولاد تبریز، ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه دستگردی تهران

احمد صالحی – محمدرضا امینی – حسن ظهیری – حسن اکرمی – محمدعلی فروغی

پرسپولیس - راه‌آهن، ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه آزادی تهران

تورج حق وردی – حسن کامرانی فر – مصطفی فراهانی – محمد ملکی – ناظر: محمدعلی فروغی

سایپا البرز - فجرسپاسی شیراز، ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه انقلاب کرج

یدالله جهانبازی – بابک داوری – بهرام نقوی – محمدرضا فغانی – ناظر: هدایت ممبینی

ذوب‌آهن اصفهان - داماش گیلان، ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر

محمدرضا اکبریان – سعید علی نژادیان – تورج عیوض محمدی – محمد کمانی – ناظر: حیدر شکور

مس کرمان - صبای قم، ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

سیدحسین زرگر – رضا سخندان – رضا عبدوس – قاسم واحدی – ناظر: جواد تقی پور

انصاری: بازی با استقلال مهمترین بازی فصل ما است/صعودمان به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا قطعی است

 

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با استقلال مهمترین دیدار فصل ما است و امیدوارم در این دیدار پیروز شویم.

ساسان انصاری در مورد پیروزی تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: مسابقه بسیار خوبی بود به کسب 3 امتیاز نیاز داشتیم که خوشبختانه توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم. شرایطمان در این دیدار بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر برای تیم‌اش شانس صعود به مرحله بعد را قائل است عنوان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما به احتمال فراوان صعود ما به مرحله بعد قطعی شده است. تمام تلاش ما در دو مسابقه آینده قرار گرفتن در رتبه اول جدول است.

انصاری در مورد عملکردش در فصل جاری یادآور شد: عملکرد فنی تیم بسیار مهم‌تر از عملکرد بازیکن است. موفقیت‌های فولاد به دلیل همدلی اعضای تیم است. در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشتم و خداراشکر توانسته‌ام به تیم کمک کنم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد عدم دریافت گل در جریان مسابقه در نیم‌فصل دوم تا قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این نشان از قدرت تیمی ما دارد عملکرد کل تیم خوب بوده و همین مسئله باعث شده گل‌های کمی را دریافت کنیم البته دلیل اصلی این اتفاق عملکرد خوب دروازه‌بان و مدافعان تیم است اما دفاع یک کار تیمی است و کل تیم خوب بودند که توانستیم در دفاع خوب باشیم.

انصاری در مورد دیدار حساس تیم‌اش مقابل استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: استقلال تیم بسیار بزرگی است بازی سختی در پیش داریم مهمترین بازی فصل ما مقابل استقلال برگزار می‌شود و امیدوارم هواداران حساسیت مسابقه را درک کنند و با تمام توان در این دیدار از ما حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد یادآور شد: استقلال امید کمی برای قهرمانی دارد اما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حتما باید پیروز شود همین مسئله کار ما را سخت می‌کند از هواداران می‌خواهم ما را حمایت کنند تا بعد از سال‌ها فولاد به مقام

حضور سرپرست و مسئول امور مالی باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه مسئولان امور مالی صبح امروز به دیدار کفاشیان رفتند.
وزارت ورزش و جوانان برای حمایت از باشگاه پرسپولیس در ایام نوروز مبلغ 2 میلیارد تومان به قرمزپوشان کمک کند، اگر با وجود گذشت یک هفته هنوز مبلغی به حساب باشگاه واریز نشده است.

قرمزپوشان حتی شماره حساب‌هایی به سازمان لیگ دادند تا این پول به حساب بازیکنان از طریق فدراسیون واریز شود اما بازهم از پرداخت پول خبری نشد، از همین رو محمد پنجعلی و مسئول امور مالی باشگاه پرسپولیس از ساعت 8 صبح امروز برای دیدار با علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال رفتند تا تکلیف چک دو میلیارد تومانی خود را روشن کنند.

محمد پنجعلی ضمن تأیید خبر فوق به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: آمدیم تا هر طوری شده با کمک کفاشیان این مشکل را حل کنیم. بچه‌ها احتیاج دارند و صبر آنها سرریز شده است. امیدوارم که بتوانیم طلسم این دو میلیارد را بشکنیم و با توجه به مستنداتی که داده‌ایم این پول به حساب بازیکنان ریخته شود.

بیاتی‌نیا: دو فشنگ‌مان به هدف بخورد در لیگ‌برتر می‌مانیم!/ مرد روزهای بزرگ هستیم

 

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:امیدوارم در حالی که فقط دو فشنگ در اسلحه‌مان داریم این دو فشنگ را به هدف بزنیم و با دو برد در دو بازی نجات پیدا کنیم.

محسن بیاتی‌نیا در خصوص شرایط ذوب‌آهن بعد از بازی مقابل صبای قم گفت: متاسفانه شرایط ما به گونه‌ای شد که چند بازی آخرمان با تیم‌های پایین جدولی بود که متاسفانه ما دو بازی آخر را باختیم و از دست دادیم. اما با این همه شرایط‌مان خوب است و خوب تمرین کرده‌ایم و امیدوارم در حالی که فقط دو فشنگ در اسلحه‌مان داریم این دو فشنگ را به هدف بزنیم و با دو برد در دو بازی نجات پیدا کنیم.

وی درباره تاثیر حضور فیروز کریمی در ذوب‌آهن ادامه داد: من با فیروز کریمی در 5-6 تیم کار کردم و شناخت کافی از او دارم و می‌دانم که کارش را بلد است و او در ادامه زحمات کادر فنی‌های قبلی تلاش می‌کند. امیدوارم که شرایط ما به گونه‌ای باشد که با دو پیروزی پیاپی در لیگ برتر باقی بمانیم.

مهاجم ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اینکه چقدر شانس قائل هستی که در لیگ برتر بمانید، افزود: ما تلاش‌مان را می‌کنیم اما تقدیر دست ما نیست و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود با این همه من امیدوارم در لیگ برتر بمانیم چرا که من تاکنون در هیچ تیمی نداشتم که این شرایط را داشته باشم. مطمئن باشید ذوب‌آهن آنقدر شخصیت دارد که از این شرایط جدا شود. ما دو بازی بزرگ داریم و باید نشان دهیم که مرد روزهای بزرگ هستیم.

بیاتی‌نیا درباره دیدار مقابل داماش در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: داماش تیم خوبی است و ما بازی رفت را به این تیم باختیم البته آن بازی به گونه‌ای رقم خورد که خود داماشی‌ها فکر نمی‌کردند ما را به آن نتیجه پرگل ببرند اما این تیم هم نقاط ضعف و قوتی دارد و شرایط‌شان مثل ما خاص است. اما این بازی برای ما یک حسن بزرگ دارد و آن این است که میزبان هستیم و می‌توانیم از حمایت هوادارانمان استفاده کنیم و واقعا از این هواداران ممنونم که ما را هیچگاه تنها نگذاشته و نمی‌گذارد.

جلسه هماهنگی میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا دوشنبه برگزار می‌شود

 

جلسه هماهنگی میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا دوشنبه در وزارت ورزش برگزار می‌شود.
جلسه هماهنگی برای میزبانی جام ملت های فوتبال 2019 آسیا در وزارت ورزش و جوانان ساعت 14 روز دوشنبه 18 فروردین ماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد. در این جلسه مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران، خراسان رضوی، ‌آذربایجان شرقی، اصفهان،‌ فارس،‌ کرمان، خوزستان و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور دارند.

4 کشور ایران، امارات، عربستان و تایلند کاندیداهای نهایی میزبانی جام ملت‌های 2019 هستند و در مواجهه با ملاک‌های ارتقا‌ یافته AFC برای دریافت میزبانی جام ملت‌های آسیا سال 2019 رقابت حساسی را دنبال می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, توسط mohi
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :